Fitness med omtanke

SOLO fitness følger Sundhedsstyrelsens retningslinier for bekæmpelse af Covid-19 og vi opfordrer alle vore medlemmer til at gøre det samme. I kan passe på jer selv og andre ved at huske håndklæde, spritte hænder, tørre maskiner af efter brug og holde afstand. I er gode til det og skal huske at blive ved, tak for det.

Værn om din sundhed og træn klogt

Træning og socialt samvær har for mange af os stor betydning i vores liv. Vi opfordrer alle til at fortsætte med at træne, så jeres immunforsvar, fysiske form, humør og generelle velbefindende opretholdes. Hvis det er muligt, så planlæg din træning på tidspunkter hvor der ikke er så mange i centret. Normalt vil der være flest i tidsrummet kl. 8:00 til 11:00 og 16:00 til 19:00.

Mundbind

  • Du skal bruge mundbind i receptionen og cafeområdet samt gangareal.
  • Du skal ikke bruge mundbind når du sidder ned i receptionen eller i cafeområdet, eller i omklædning, ved holdtræning, styrketræning ej heller ikke når i går fra maskine til maskine.
  • Personalet skal bære mundbind hele tiden, dog ikke når de sidder ned eller har holdundervisning.

Omklædning og bad

  • Klæd om hjemmefra, hvis det er muligt.
  • Læg dine ting i skabet. Det giver mere plads.
  • Hold altid mindst 1 meters afstand til andre. Vent eventuelt og tag en kop kaffe i caféen, til der bliver god plads.
  • Du må gerne benytte bad. Husk at holde afstand.

Caféområde

  • Du må gerne bruge caféen. Husk mundbind.
  • Du kan tage dit mundbind af når du sidder ned.
  • Hold altid mindst 1 meters afstand til andre.

Holdtræning

  • Medbring altid håndklæde. Vi opfordrer til, at du også medbringer din egen træningsmåtte.
  • Vask hænder inden start.
  • Hold 1 meter afstand ved let og moderat træning, og 2 meter ved hård træning.

Styrketræning

  • Vask hænder inden start.
  • Medbring altid håndklæde.
  • Afsprit håndtag og greb efter øvelser.
  • Hold 2 meters afstand i frivægts- og tårnområdet og træn kun i de afmærkede felter.